måndag 28 januari 2013

Vad händer?



















Tja, who knows? Det finns alltid intervjuer att skriva ut. Från förra året ligger fortfarande KIX kvar. Björn och Ola i Soilwork träffade jag nyligen och snart ska jag ta tag i min långa intervju med Close-Ups Robban Becirovic. Har även ett snack med Sideburns Morgan Z att skriva ut.
Imorgon tisdag ska jag åter snacka med mr Biff Byford, om allt går som det ska. Måste fråga om hans funderingar på ett soloalbum.
En recension av Joel McIvers bok om Machine Head ska skrivas så snabbt den är utläst.
I lördags drog jag mig in till SRM´s firande av 100 nummer och såg ett riktigt bra Entombed, medan Candlemass mest var en axelryckning. Faktum är att jag bara såg några låtar och spenderade resten av kvällen med att träffa allehanda skiv/mediafolk. Snackade lite skivor med Opeths Mikael Åkerfeldt och kan meddela att av senaste turnén spelades inget in på film, men däremot ljud. Fanns dock inga planer på någonting och Åkerfeldt hade inte ens lyssnat på inspelningarna än.

/Niclas


Inga kommentarer: