fredag 2 december 2011

Dagens möte!















Stressade som en skållad råtta från radiostudion på KTH för att ta mig till Münchenbryggeriet i tid. Kom fram på minuten och möttes av Suzan som lotsade in mig i byggnaden.
Vi slog oss ner och tjatade lite och sedan blev det intervju med både Lips och Robb i Anvil. Hoppas ha intervjun uppe innan söndag.
På vägen ut stannade jag för att kolla in Saxons soundcheck. Bl a bjöds det på "Out of control" och "Rough and ready". En sak är säker, Biff har kvar rösten!
När han var klar och gick av scen fick jag möjligheten till att skaka tass med en av mina tidiga tonårsidoler och samtidigt få ett foto. Biff is da shit!

/Niclas

2 kommentarer:

Loudfarmer.com sa...

Grymt! En helt vanlig dag på jobbet. Trevlig helg!

/K

Metal Shrine sa...

Tackar! Jo, tänk nu bara om det verkligen hade varit ett jobb också. Btw, intervjuade Aron i Marionette tidigare idag på radion, www.rocket.fm Såg att ni körde lite saker med dem. Trevlig helg!