tisdag 4 oktober 2011

Just nu!

Igår drog jag mig in till stan för ett litet möte med Gilby Clarke. En trevlig rocker som verkar vara väldigt lugn och står stadigt på jorden. Tyvärr skulle han inte gå på scen förrän 23.00 och för en sliten lärare med familj är det på tok försent. Intervjun uppe till helgen hoppas jag.
Ett recex av omtalade boken "Blod eld död" damp ner idag och jag räknar med sträckläsning under några kvällar. Har även snackat med författarna om en kommande intervju.
Imorgon blir det telefonare med Danny Vaughn (Tyketto) för att se vad dennee man sysslar med och på fredag ringer jag upp Sebastian Bach för att även där kolla läget.
Förhoppningsvis orkar jag ta tag i utskriften av intervjuerna med Opeth och Cipher System inom en snar framtid.
Just nu är det kombon "In the end" och "The giant" från senaste Anthrax som får absolut mest speltid. Riktigt, riktigt bra!
Och jag vidhåller att Loutallicas "The view" inte är så usel som hela världen vill påvisa.

Hail Satan!

/Niclas

Inga kommentarer: